sanneback

Alla inlägg den 13 oktober 2012

Av sanneback - 13 oktober 2012 20:55

denna vecka börja segt men kom igen så de har ändå gått fort :) 3 veckor kvar...

jo i onsdags så ringde en från östersund som ville ha med mig i deras tidning... jag har försökt att hålla mig ifrån de just för de tar tid och möten mm. vi tjejer som håller på med detta är eftertraktade just för att de är mansdominerat, och tidningar vill ha med oss för att visa att vi kan jobba med tunga jobb också!

men denna gång var de via telefon och jag tänkte att de kanske kan hjälpa mig med jobb eftersom denna tidning kommer skickas till företag, synas lite...

så hon bad om bilder(ville hyra in fotograf)  men jag har med systemkameran, så sa att jag fixa bilderna eftersom de är risk att ta in folk som inte kan rutiner och säkerhet, stor risk för företaget. så ena som jag jobbar med fick fota mig medans ja satt och log :P ovant att stå framför kameran då någon annan är bakom den, annars tar jag ju alla bilder själv med hjälp av stativ och fjärrkontroll :)


 
  


och när ja skicka dessa så vart hon glad, så de var bra! på onsdag ska hon ringa och prata med mig.. lite nervöst, man vill ju inte säga fel eller att de uppfattas fel! de ordnar sig nog :) 

annars har jag haft de mysigt med tjejerna här, vi åkte och handla tillsammans för ingen har bil och dom frågade om vi kunde åka till en större affär, vi strosade i två timmar och handla mat :P

de är alla fall skönt att ha dessa omkring en!

idag så blev de en visit till gymmet på morgonen, sedan cykla jag tillbaka till stan för att möta upp en gammal arbetskamrat! vi strosa på stan och käkade god mat, skönt att träffa någon man känner och snacka med!

köpte mig en mysig väst och två linnen... är lite roligare att köpa på affärer man inte har hemma! de finns så mycket mer än gina tricot  och hm :P

nu sitter jag och lyssnar på musik och ska nog krypa till sängs, trött och de käns skönast!

 

må visa middagen jag åt igår! sååå sjukt gott :)

aja trevlig kväll alla!



s.


Skapa flashcards