sanneback

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av sanneback - 16 oktober 2012 07:57

igår så blev de så klart fortsatt praktik, de blev vajerflytt och kabelbyte :)

sedan rester till middag för att sticka på gymmet så snabbt som möjligt för att komma hem och sova tidigare men de blev ett lågt pass på gymmet, 6 kilometer löpning, mage och biceps så kom hem sent ändå,

och somna sent och idag är jag trött :/

de blir vilodag, ont av träningsvärk i mest hela kroppen och måste sova riktigt, så ska kika på svenska Hollywood fruar och projekt runway, det är bra att de finns play för att kolla på program om man inte har tv eller tid att kolla när det går,  så de blir min kväll! ska även laga lax till middag, alltid lika gott!


och alla tjatar om att de är snö hemma, ja jag har 5 grader och regn... inte alls kul, gruvar mig för att köra hem, men har vinterpuckarna med mig så de blir byte till dom när jag ska åka hem!


 


ifjol kom ju snön riktigt sent, detta kortet tog jag i december och de var bland den första snön..

i år är den väldigt tidigt! får se när man kommer hem om de är vitt eller inte :P


s.

Skapa flashcards