sanneback

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2014

5 augusti

Av sanneback - 5 augusti 2014 20:00

känner mig inte precis överlycklig just nu...smärta och allmänt slut i hela kroppen

över två timmar spenderades hos tandläkaren

men nu har jag ett par provisoriska tänder innan mina porslinständer kommer

det som dom gjorde idag var att ta bort den plast jag haft som framtänder efter olyckan

så dom slipade ner dom och lite mer av mina riktiga tänder så dom kan fästa dom nya

sedan skjuter dom undan tandköttet för att sedan ta avtryck till dom nya 

(jag tror vi tog 10 olika avtryck, dom som gjort bettskena vet att det inte är så mysigt heller)

fast man är bedövad så är det grymt obehagligt, plus så är de de som gör ont nu

jag hoppas på att inte få någon infektion nu då dom ruckat på köttet

sedan fixar dom fast dom provisoriska som jag hoppas på att ska stanna där hela tiden

vore jobbigt om dom lossnar nu när jag åker till finland!


 


kanske ser glad ut men detta var innan dom flytta köttet också 

men dom provisoriska ser helt okej ut, men det känns ovant och konstigt

precis som det kändes då jag fick plasten efter olyckan, men man vänjer sig väl 


 


nu blir det lite tv sedan sömn, är slut! jobbigt att ligga och spänna sig i en tandläkarstol

kan aldrig slappna av i den hur jag än gör, och även om det inte gör ont


så rekommenderar till er att inte slå ut några tänder, ta det lugn på cyklarna ;) 


s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Skapa flashcards