sanneback

Alla inlägg den 6 augusti 2014

Av sanneback - 6 augusti 2014 20:24

men vilket jävla väder det har varit i eftermiddag, aldrig sett liknande 

att man sett åska och blixtnedslag men inte att det hållit på i timmar med detta regn

jag var på jobbet och det blixtra dundra hej vilt omkring krokom

och nä jag skulle hem kunde jag knappt köra pga av regnet!

vad är det som händer här?! fast må säga att det är lite coolt(så länge ingen skadas)

naturen är bra häftig ibland, men väldigt farlig

fick några blixtrar på film men detta är inte ens i närheten av vad man såg idag

jag önskar att jag hade kameran med mig, nästa gång ska jag försöka mig på att fota

vilket är extremt svårt då blixtarna är snabba och man vet inte riktigt när dom kommer

men jag ska lyckas med de, nån dag i mitt liv :P



   

efter jobbet fick de bli ännu ett besök hos tandläkaren 

jag hade överflöd av plast så dom slipa ner lite så det inte skaver i gommen samt tungan

samt ena tandkanten var lite vass, men nu är de fixat alla fall

men inte haft någe ont mer än obehag samt lite öm i baksidan efter slipningen 

hoppas på att det går den vägen, skölja munnen med speciell munskölj  varje dag för att döda bakterier och hoppas på att inte få någon infektion :)

efteråt fick de bli middag i bilen, avokadoröra med sallad, lök och räkor innan gymmet

kokat matlådor för resten av måltiderna så jag slipper tänka på de 

ska snart sova, trött och alltid gött att lägga sig i tid


s.



Ovido - Quiz & Flashcards