sanneback

Direktlänk till inlägg 29 mars 2014

29 mars

Av sanneback - 29 mars 2014 13:30

gårdagen var en riktigt låg dag, jobba nästan 7-19... så gårdagen var lugnt

efter jag kom hem blev det en snabb duscha sedan till mimmi för fredagsmys med sofia

men var alla fall på mullberg för inspektion av första turbinen, finväder var ett plus

sedan tycker jag det är så kul att se allt, vingarna är enorma!!


             

låg i sängen ganska tidigt för jag skulle upp för att besiktiga bilen idag

som för övrigt klarade sig galant, samt är det inte besiktning förrän om 2 år igen 

men vakna tidigare, kl fem var jag vaken men la mig igen... somna om till sju då telefonen ringde

fick samtal från USA och en genast blev man pigg igen 

kändes skönt att få snacka lite :)

gick en morgonpromenad i 6 plus och strålande sol 


     

åkte och handla mat tills dagens och årets första grillning!!

jag ser fram emot det grymt mycket, köttet ligger nu i marinad och grillen ska skruvas ihop

snart kommer mimmi och sofia som ska umgås med mig hela kvällen, 

det är ju även earth houer, så släckas en timme kommer det göras

intag av rosevin och äta massa gott! en bra lördag känner jag på mig att det blir :)

var till lit en sväng, fick lite verktyg av pappa så jag kan försöka börja fixa rummet

åkte till mamma och gick en lite promenad med dom innan stan igen

har dock blivit lite molnigt men fortfarande varmt, så ska sitta på balkongen en sund, 

läsa lite bok och njuta av livet! 

fast allt inte är som man vill just nu, så trivs jag i detta 

jag tar vara på allt jag kan , det måste man :)


s.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Skapa flashcards