sanneback

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av sanneback - 11 mars 2014 21:15

idag påväg till jobbet så var det så fint, älskar mornar som dessa, man blir så glad

plus så känns det extra fint då det börjar bli ljust kl kvart över sex på morgonen :)

har varit för länge ett mörker men nu känns de bättre, speciellt då det fortfarande är ljust då när man slutar jobba, så man kanske får chansen att få lite solstrålar på bleka huden!

längtar tills vi har ljust dygnet runt, den bästa tiden på året

 

har varit på gymmet(ovanligt)... ben och mage, och som vanligt redan ont i musklerna

varje gång på våra morgonmöten på torsdagar frågar alla varför jag går så konstigt :P

men haft träninsvärk dom senaste benpassen, vilket jag tycker bara är skönt

tunga vikter gör att saker och ting växer :D får bättre former vilket jag vill

aldrig gillat min underdel till kropp, men till sommaren har jag nog inga problem med de!

annars så har jag varit på middag hos sofia med erika, alltid lika trevligt och behövligt

prat mellan himmel och jord :)

nu ska jag sova, sömnen lyste med sin frånvarot inatt, eller vakna för många gånger och vakna tidigt,


en video som visats en del på face idag, undra vad man skulle ha svarat om man fick frågan att kyssas med någon för första gången, i dagens läge hade jag svarat ja :) varför inte?

man får ju bara hoppas på att det är en snygg person , tyckte det var en gullig sak

faktiskt en ide jag lätt skulle kunna få i mitt huvud vid för hög tankeverkstad... 





s.


Ovido - Quiz & Flashcards