sanneback

Alla inlägg den 21 mars 2014

Av sanneback - 21 mars 2014 17:45

precis tryckt i mig en riktigt fredagsmiddag, fiskpinnar och potatis :P

men det jag hade hemma och orkade inte handla!

efter jobbet tog jag en löptur, kanske den längsta jag sprungit 

nästan 16 km fick de bli, dock 20 min gång då jag prata i telefon.. 

men det var så skönt ute, solsken, nästan bart före över allt och finaste utsikten


              


så nu är mina ben trötta, men det ska hinnas med ett träningspass till idag

axlar, bröst och triceps ska ja träna ikväll, hoppa på ensamkväll på gymmet :)

ska försöka röja ut lite ut mina lådor också sedan bara ta det lugnt

önskar att jag hade ett bra tvspel hemma... kanske ska åka till pappa och låna hem ett?!

Nintendo64  vore kul att spela, men får se om jag orkar åka dit eller inte!



s.


Av sanneback - 21 mars 2014 08:45


FREDAG och det känns ganska så bra :)


 


Har dock inte så mycket till planer denna helg alls, vi får se vad som sker

men vet att det kommer bli lite kaos hemma då en del möbler ska flyttas ut

alla mina kläder komme bli hemlösa för ett tag, då jag inte alls vet vart jag ska stoppa dom

men nån bra plan ska jag försöka komma på men det får bli lite spartanskt ett tag


må visa mina snygga skor från finland, asköna och snygga (kanske inte så vanliga här hemma) :P

finns i massor av olika typer och färger, kommer garanterat skaffa mig flera, har två par nu! 

även så har finska sällskapet åkt hem, tråkigt...


 

 


gymmet, jag saknar gymmet! dit blir det garanterat besök denna helg

och hatar att vi fick vinter igen.... suger ju fan! vill kunna springa ute utan att tänka på halka

sedan är jag så sugen på hutomhusträning, alltså inte bara löpning!

men våren kommer när den kommer, huvudsaken att ljuset är här tidigt på morgonen och senare på kvällen :) mörkret är inte min vän just nu


trevlig helg


s.


Ovido - Quiz & Flashcards