sanneback

Direktlänk till inlägg 22 januari 2014

22 januari

Av sanneback - 22 januari 2014 22:15

idag på jobbet åkte vi till vår vindkraftspark Mullberg som ligger vid rätan

dock ser den väldigt fjantig ut eftersom inga verk har några vingar än! 

men de var kul att se, inte varit i en DD turbin innan, lite annorlunda men såg bra ut :)

Det var fint väder, eller solen kika fram och det var ljusfenomenet Halo på himmelen

de jag och joel åkte och titta vid storsjön förra året, samma månad också! 


                    

dom ser ganska töntiga ut va? men vingarna kommer så småning om så de kommer se bättre ut då dom väl är på plats :) haha men må säga att de blir ganska bra kort trots mobilen, 

men de är kanske för att den är ny också, den förra gav bra bilder från början också

har också käka veckans godaste middag, broccoli och blomkåls mos med sesamfröpanerad lax och citron dill sås på youghurt :D varför äter man inte de man gillar oftare? konstigt det dära

ser inte så tokigt ut va? det var förbannat gott 


         


och en vända på gymmet, jag sprang till gymmet

så småkallt men de gick bra de också :)

idag vart de Gritt styrka och bodybalance..

men ska förklara var Gritt är, högintensiv träning = hög puls, många reps under kortare tid

Vi kör 3 övningar 4 gånger, alltså

Första övningen är axelpress i 30 sek, vila 20 sek

andra övningen är ryck till marklyft, samma tid

tredje övningen är marklyft med axelpress, samma tid och så kör man om detta  fyra gånger

det är så sjukt jobbigt, de låter lite men lovar att de är de inte!

sedan kör man i 2 minuter tre olika övningar, där man räknar till tio ggr, sedan nästa övning och kör så många rundor man bara kan, sedan  två nya minuter och tre nya övningar. 

så kör man de två gånger, alltså 8 minuter, sedan avsluta med 2 min mage!

sjukt kul men så jobbigt, så här ser pappret ut som man fyller i, alltså har jag gjort sammalagt på denna tid 462 repetitioner, då förstår man varför man är helt slut efter detta


   


gick förbi mimmi en stund innan jag sprang hem igen, 

men hade medvind hela vägen så de vart inte så kallt åt ansiktet som dit

nu har jag slängt i mig lite mat och ska ta och sova!!

upp tidigt imorgon.... huscha




s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Skapa flashcards