sanneback

Direktlänk till inlägg 21 januari 2014

21 januari

Av sanneback - 21 januari 2014 21:42

Ligger helt utslagen i soffan och kollar på ettan, veckans brott och de är väldigt intressant att höra om olika brott! Några som man lyssnat på P3-dokumentär har tagits upp :)

Annars så har jag ju jobba, körde ett bra träningspass på lunchen och sedan blev de hem och fylla på med energi. 
Så vila en stund innan andra passet på gymmet, och fy fan vad jobbigt! Körde först 3 km löpning och mage vilket jag sedan fick äta upp lite då när vi startade gritt kondition
Så sjukt jobbigt.. Fast det bara är 30 min! Men ska förklara imorgon vad vi gör för de blir det gritt styrka och bodybalance :) men lite tråkigt att jag inte kan köra på två veckor men detta konditions pass kan jag ju göra själv om jag vill, bara tidtagningen som blir jobbig!

Ska bli skönt att somna, dock vill jag inte somna som igår... Jag drömmer dom jävla äckliga drömmarna igen, samma sak som förra veckan! Det var dock ett tag sedan, april-juni förra året men nu är dessa här igen!
Jag försöker skrika i drömmen där av får jag fram ett hjälplöst läte, alltså inge skrik! Jag mailade en snubbe idag som tyder drömmar och han kunde tyvär inte svara så mycket mer än att jag behöver läsa på själva "tillståndet" som sker och eventuellt träffa någon som kan tyda det lättare än via mail! Han tror det är sömnparalys som händer, för allt känna så verkligt, det sker i eller vid sängen förutom en gång då de var i dörren på torgbrinken..
En man(tror jag, en mörk figur) som gör illa mig, men jag kan inte göra något mer än att få fram lätet! Och de värsta är att allt är precis som jag somnade, kläder, hur jag ligger, påslakan mm så därför förstår jag inte vad som sker när jag väl öppnar ögonen om de är sant eller inte.. Usch jag hoppas detta inte besöker mig i Malå kommande veckorna, vem ska väcka mig då från drömmen? Men lyckas ju ibland kunna väcka mig själv med hjälp av lätet och röra på mig men de tar tid innan de går..

Aja nu ska ja sova. Hoppas de går bättre ikväll :)

Godnatt.

s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards