sanneback

Direktlänk till inlägg 5 januari 2014

5 januari

Av sanneback - 5 januari 2014 22:30

vilken skön dag, eller önskar jag vakna lite tidigare! men imorgon är klockan ställd på 7.30

bara för att försöka komma upp lite tidigare för att inte chockas på tisdag!

men tog med mig Cecilia och Sofia på skridskoåkning vid Andersön idag :)

hur härligt som helst! de kommer garanterat bli fler gånger så länge isen är fin

jag funderar på att köpa mig ett par långfärdsskridskor, de vore nått :)


                         

härligt va? :)


sedan åkte jag på gymmet, skulle köra ben och mage men efter 3 övningar på ben fick jag avbryta, jag har fått tandvärk från helvetet och de gick inte att köra

jag har en ihållande ilande värk i ena framtanden(den jag slog ut för 8 år sedan) vilket jag är orolig över... den rotfyllningen jag fick göra i samband med utslagningen kan ha börja tjorva

nu när man ute i kyla och kommer in i värme så reagerar den bit pulpa som är kvar, eller nått fel med lagningen från rotfyllningen och där av värk i tanden... som om att jag inte lidit av visdomstandvärk i några dagar också, bläää

men med tanke på att man inte går gratis längre känns de fan inte kul

och behöva öppna upp tanden igen är inget jag ser fram emot....

men må ju ringa och fråga tandläkaren på tisdag och  höra vad dom säger

När ska de gå bra någon gång? :(

och så har killarna varit här för att kika på hockeyn, och titta på hockey med henke p är fan ganska underhållande fast de gick sämst för sverige ... tråkigt som tusan :/


 

nu ska jag sova, 


s.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards