sanneback

Alla inlägg den 16 januari 2013

Av sanneback - 16 januari 2013 15:26

                 

   Härliga vinterdagar, synd bara att de ser så dystert ut då de är molning.

men de är fint med alla träd som är vita,

idag så har jag sovit lite längre än vad jag skulle men de gör inget

går ju ändå hemma hela dagarna...

gick på gymmet, körde ben och sedan cx

väckte joel och vi käka räkmacka till lunch innan han åkte på jobb:)

suttit med skolarbete och kollat hur jag ska göra de,

men jag kan säga att energin på skolan är 0, ingen lust alls.. :/

vet inte hur jag ska få arbetena klar med denna lilla enegri jag har.. hjälp?


imorgon ska jag fixa tid så jag kan göra min tatuering, äntligen!

plus funderar jag och joel för fulla muggar, får se efter helgen hur de blir med de :)


s.

Ovido - Quiz & Flashcards