sanneback

Alla inlägg den 10 januari 2013

Av sanneback - 10 januari 2013 14:59

har kommit fram till vad examensarbetet blir, har tillförlitlighetsanalysen kvar...(den segaste av allt)

men ska börja med examensarbetet då jag vet vad ja ska skriva om, havsbaserade fundament!

känns bra att komma igång, de får bli de mest hela kvällen,

har även städat bort julen, känns skönt att få bort den!

joel kom hem med nya lampor från ikea igår så de blev riktigt bra :)

det fick bli turkost i vardagsrummet, rött i sovrummet och orange i köket!

önskar bara att jag fick byta tapeter i vardagsrummet så skulle de se ännu bättre ut! snåla hyresvärd!


   


och en ny större soffa skulle inte heller skada, men de får nog vänta,

har även stoppan in lite tvätt i tvättmaskinen, sånt där ännu roligare!

men de som är så bra att bo här är att de är i stort sett aldrig problem med att få tid för att tvätta,

gick ner idag och kunde tvätta idag, aldrig så att man måste planera veckor innan att få tvätta!

eller jag trivs bra med allt med att bo här, inga jobbiga eller störiga grannar, lugnt och skönt!

sedan kan man ha fest utan att de klagas, nära till stan men ändå i ett bra område!

men önskar att man kunde få fixa upp lägenheten istället för att byta, jag trivs här:)

har även varit på gymmet(kanske inte ovanligt) men vad ska jag fördriva all min tid med då jag inte behöver åka till skolan!?

skönare att gå dit nån timme, tänka på annat och röra på sig,

först blev 10 min cross, 10 min löpning, 15 min cross och 10 min prommenad i lutning!

sedan biceps och ett cx pass som är koncentrerad på att stabilisera bålen , jobbigt som fan

och har fortfarande väldigt ont i benen, men imorgon innan jag far till lit får de bli ett benpass.

och soppan, den vart godare om man mixade potatisen, inte såna stora bitar som jag hade i igår

åt den till lunch idag och testade mixa den, helt klart bättre :)

s.

Ovido - Quiz & Flashcards