sanneback

Alla inlägg den 7 januari 2013

Av sanneback - 7 januari 2013 19:27

sitter och suktar efter att få åka utomlands igen! 

göra de som vi inte hann med! jag hade gärna åkt till samma hotell eftersom man vet ju hur området är, plus så var de så bra så då kan jag lika gärna bo där när man trivdes där!

så kan vi göra utflykter och besöka alla stränder omkring! 

kanske får bli en resa innan jul igen(ja ett år tills dess) ! nu hinns de inte med, synd...

men vi får ha de som mål, spara ihop så vi kan vara borta längre och besöka olika ställen :)

 


 

 

annars så vakna jag med värdens värk i armen, eller i vissa lägen kniper de åt, nästan som att en nerv har kommit i kläm, jag hoppas att de blir bättre imorgon,

jag fick skippa bodypumpen så de blev 40 min cross bara, så vill att de ska vara över imorgon så jag får träna då

kan inte fatta vad som gör så ont :/ men blir de inte bättre får ja ringa hälsocentralen
har även klickat hem lite nytt protein och PWO, så de blir trevligt när de dyker upp, kommer om nån dag!


plus så har jag lagt ut mitt cv där jag kunnat och hittat, så får se vad de ger, men ska hålla koll på jobb så ska ladda hem en massa appar som har alla jobbannonser 

till middag blev de laxsallad samma som i lördags, mm hur gott som helst!

men nu är jag väldigt sugen på godis, ingen snäll som vill skjutsa mig på hemmakväll? 

när man är sugen som mest har man ingen ork eller energi för att köpa de, 

 

 

 

denna godisskål hade jag inte tackat nej till! vill ha

 

s.


         



Ovido - Quiz & Flashcards