sanneback

Direktlänk till inlägg 25 september 2013

25 september

Av sanneback - 25 september 2013 21:34

halva dagen hade vi traversutbildning, så hoppas att man klarade sig på provet :P

dock var det inte det svåraste man gjort men det var några kuggfrågor!

sedan så åkte jag hem lite tidigare, eller hemma till tjugo i fyra

bara för att få vara ute en stund i fina vädret, känns trögt i huvudet dom senaste dagarna

så lite friskluft skadade inte! så det blev en löprunda runt berget och lite till

jag har min kondis kvar fast jag tränat den mindre än vad jag gjorde för 5 månader sedan

och det var nog så länge sedan jag sprang så långt också! 

jag använde mig av två appar bara för att se hur mycket skillnad det var på dom

den ena sa 1 mil, den andra sa 1,1 mil, och jag sprang troligtvis 9 kilometer

den som var närmast det jag tror jag sprang diffade alltså på 1 kilometer

men det är konstigt att dom är felande, med tanke på att det är en karta den går efter

men ska mäta upp med bilen och se, vore kul med tanke på att jag sprang i bara 50 min. 

Denna app som heter endomondo var närmast! 

glömde dock att ta på runkeeper men den har krånglat dom flesta gånger så jag sket i den

 


är det någon som har ett tips på en rätt app? eller får man gissa helt enkelt


   

men det var väldigt mörkt längst färden, men slapp regnet och solen sken!

må säga att jag saknat löpningen en del, men inte tagit tag i den för jag trott den blivit så dålig

efter det långa uppehållet, men efter idag känns det bättre

sedan kom mimmi, bjöd henne på mat! laxen fick det bli

stack till henne och hennes källare för att "hjälpa" till att städa ur och packa om.

hittade många roliga saker, massor av gamla kort från den bästa tiden från liten

dessa ska jag försöka få på ett usb så jag också kan ha dom :)

och hur man såg ut, jag förstår inte :P men så är det väl alltid. haha

spelade lite gammalt gameboy, saknar mitt klumpiga röda som jag hade som liten

och massa annat spännande fanns i källaren!

men nu är jag hemma, ska ringa godnattsamtalet till joel och sedan sova


Hahaha här var man snygg, det var för 8 år sedan då eric föddes... sjukt ju!

nu är maja längre än mig, kim lite korthårigare och pappa gråhårigare

och efter två år då detta kort togs träffade jag joel! 

kommer ihåg att eric sov ju på hans mage ibland! det var tider de :P

 


s.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards