sanneback

Alla inlägg under augusti 2013

Av sanneback - 10 augusti 2013 23:24

 


Va till lit och lämnade papper med joel

så jag tog med kameran, fick äntligen ta en ny bild men samma som vi tog för två år sedan! 

dom kommer upp imorgon

sedan åkte vi till litsnäsetbron, 

det är alltid fint där, speciellt när solen håller på att gå ner :)

jag vill inte att sommarkvällarna ska ta slut...


s.


Av sanneback - 10 augusti 2013 18:51

Gårdagen spenderades med Mimmi och Cecilia, vi lagade god mat och åt goda jordgubbar till efterrätt :)
Skjutsade ut killarna till flyget för dom skulle kolla på STCC!
Idag så har jag sovit ut, väldigt skönt!
Tränat, och det börjar kännas bättre och bättre med den! Men det har varit trögstartat...
Hälsat på Harry och mille! Klipp klor och lekt :)
Nu ska vi väl försöka hitta på nått att äta,

Av sanneback - 7 augusti 2013 21:45

Ikväll har jag och Sofia orienterat, för första gången på 5 år, riktigt roligt, har faktiskt alltid gillat orientering på skolan, varför har man inte gjort detta tidigare? Få vara ute i naturen, tänka och leta, men nu blir det mer av det roliga :)

s.

Av sanneback - 6 augusti 2013 11:45

En mysig sommarkväll i Kärlane


                           



s.


Av sanneback - 5 augusti 2013 16:30


 


Love Me Again - Johan Newman


s.

Av sanneback - 4 augusti 2013 18:38

Igår var jag på bröllop till ett väldigt fint brudpar :) och med en super stilig herre<3

Barfota sedan igår då vi va klar i kyrkan, skulle lätt kunna vara barfota resten av sommaren!
Bad, sol och middag i klösta, njuta i solen resten av kvällen :)

Av sanneback - 2 augusti 2013 10:38

Idag är det fredag och det känns ganska bra.

Solen skiner och jag slutar om några timmar


 


Men längtar tills nästa vecka, då det inte är något planerat och jag får börja ta hand om mig själv

Börja sortera upp och och komma tillbaka

Jag är just nu ute på djupt vatten och det är inte likt mig

Så det kommer bli lite mindre här och mer där jag själv är :)



Ha en underbar helg alla fina, nu ska jag äta min lunch och jobba sista timmarna

  


s.

Av sanneback - 1 augusti 2013 09:02

Idag är det denna snyggingens födelsedag :)
Stort Grattis till dig Joel <3


         

     


   Älskar Dig <3


ps, Menar inget speciellt med bilderna, inget alls! mer än att jag tycker vi ska börja planera resan till varmare land i vinter och för att ha det gött tillsammans, du & jag :)

  


s.  

Ovido - Quiz & Flashcards