sanneback

Alla inlägg den 20 augusti 2013

Av sanneback - 20 augusti 2013 09:00

kom på, igår är det faktiskt 5 år och 9 månader sedan jag och joel blev tillsammans

helt otroligt va det går fort!

fast det inte alltid varit en dans på rosor så har vi hållt ihop för de :)

så klart kommer vi alltid göra de, 

husvisning på fredag, resa i september och december, och en härlig höst och vinter tillsammans väntar

    

 jag älskar dig <3 


Igår så efter jobbet stack jag på hudanalysen, och hon tyckte att jag skulle byta produkter

så ska använda mig av ett ekologist märke, och hoppas på att det blir bättre

gymmade, sedan hem och gjorde god sallad med joel

vi mös i soffan och kollade på idol

fan vad man skämms av att titta på detta program ibland men kul är de ju :P

vi båda somna nog innan tio, väldigt skönt och behövligt!

idag jobba som vanligt! och sedan kanske gymmet innan middag för att sedan orientera med sofia

ska bli skönt att få röra på sig ute i skogen, tänka och leta


ska även försöka dra ihop några att spela basket med i vinter, några har jag fått med mig 

så jag hoppas att vi hittar ett ställe att spela lite basket på någon timme i veckan hela vintern

skulle vara grymt kul, saknar baksetbollen väldigt mycket, och samspelet man får tillsammans

dettta sa vi styra upp :D


        


s.



Ovido - Quiz & Flashcards