sanneback

Direktlänk till inlägg 9 maj 2013

9 maj

Av sanneback - 9 maj 2013 23:31

Vad mycket det hände denna kväll, kommer bo på nytt ställe om en/två veckor!! Ska nämligen flytta till frösön till Kims lägenhet, en stor fin trea!!
Skönt att lämna denna fula lägenhet, dock älskar jag att bo här, läget och bästa grannar man kan leta efter, trivs bra men den är så jävla ful, alla tapeter, vissa golv, litet och trångt...
Och nu får vi en stor fin lägenhet, stort kök, tvättmaskin/diskmaskin, och en balkong, helt klart det bästa! Och det är på solsidan så jag kommer spendera många timmar där!! :)
Vi funderar på att antingen göra det tredje rummet till spel rum, skaffa biljardbord, piltavla och såna saker!
Eller ett gästrum så om nån vill sova över någon gång!
Så jävla kul, och det känns så bra allt ihopa fast det bestämdes på en timme
Kommer bli kul att fixa nya saker dit, men vi har mycket sedan lämnar Kim en del saker som hyllor och lampor!
Men får inreda fint och att inte fula tapeter ska förstöra allt ihopa som i denna lägenhet! Härliga tider kommer
Annars så har vi fikat på Tages, jag, Joel och Mimmi :) sedan till Kim och bestämde saker som skulle vara kvar!
Vi har åkt lite bil, träffa Simon och Henke som körde hoj! Och nu ska jag sova, imorgon blir det åka på jämtkraft för att fixa arbetskläder inför nästa vecka!, sedan på stan och kika glasögon, och sedan bil!! Ja jag har bestämt mig att köpa bil, kanske inte prio men då Joel är borta är de segt, kan inte ta mig någon stans enkelt, handla, åka till torvalla eller lit när jag vill! Sedan kanske jag måste ha den i jobbet någon gång! Så vi får se vad jag finner, men det kanske tar nån vecka innan men ska kika på den modellen jag vill ha :)
Annars i helgen blir det middag och eventuellt utgång på lördag med gänget! Så de blir kul, hoppas att alla kan vara med! Och så klart börja packa alla saker... Men det går nog fort när man väl börjar!! Spännande

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards