sanneback

Direktlänk till inlägg 20 maj 2013

20 maj

Av sanneback - 20 maj 2013 22:17

igår så fyllde min fina mimmi år! Grattis igen :)



så igår blev det sova ganska länge,

gick och mös i solen med moa och ramzi med lite käk

innan cecilia kom och kikade lägenheten, gick en sväng sedan till mimmi och säga grattis!

men blev inge länge eftersom jag skulle åka till mora....

snäll joel som lagade matlådor till mig så jag får med mig riktig mat än findus matlådor.

finns inge värre att äta, sedan är man hungrig efter en timme igen!

denna gång fick jag verkligen ett fint hotellrum, ganska nice att jobba borta då man bor såhär

en stor säng, soffa, och fin utsikt! dock väldigt varmt i rummet... så fönster upp och fläkt på 

 

       

 

kollade så klart hockeyn!! fan vad bra dom var och guldet fick dom! 

idag så blev det en lång god hotell frukost, finns nog inge bättre,    

börja att kika på hur man ska skriva tidrapport. inte lättaste men de kommer väl

sedan kikat på andra saker så kommer igång mer med allt :)

har även lyckats gått en mil idag då dom kikade vingen samt insidorna! så de var skönt, 

men gick först en timme sedan uppehåll på 40 min sedan gick 30 min till!

åkte hem ganska tidigt eftersom de låg mycket åska samt regn i luften

men det märks att det är åska, för det är så kvalt och varmt, 

dock när vi kom en bit på vägen så fick vi plocka av ena däcket för att de kommit in sten...

så bilen vill oss inte väl alls just nu! hoppas det var det ända denna vecka:P

käkat och sedan ner på gymmet, 1,5 mils cykling(cyklar aldrig) men fick bli de ändå

sedan lite ben, la på 10 kg för att komma upp i vikt på stången

som jag sagt innan så lyfter jag inte stången, utan den är redan i min axelhöjd, 

så jag fick be en person lyfta upp den till ställningen idag för att undvika lyftet :P

undra om han trodde jag var dum i huvudet? men vad ska man göra då?

vill att det ska läka ihop så bra som möjligt, men är less på att inte få göra nått ändå...

och testade att köra mage också, gick faktiskt bra

men gjorde bara några övningar, dom som man inte använder armar eller böja för mycket!

 

       

 

en del av ett väldigt stort gym, men detta ligger precis vid dörren in från hotellet

och så behöver jag inte mer eftersom jag inte får göra så mycket mer än ben..!

men en massa maskiner och utrustning finns en trappa upp, men ingen användning för dom

men mina arm/axelmuskler håller i sig lite alla fall, 

dock två månader kvar innan jag får aktivera dom igen.. så försöker hålla dom vid liv med mat

sedan om två månader då jävlar, ska bli så kul att få starta upp med det igen

finns inge bättre att få lyfta lite skrot som joel bruka säga :P

 

har även fått hem mina nya produkter för ansiktet!

 

 

 

dessa är de jag ska använda, och hoppas det blir bättre

inte någon panik än så länge som jag trodde, eftersom jag är van en salva så länge 

men tog med mig den ändå på fall att, men mimmi och cecilia, jag har inte rört den ;)

dom sa att jag skulle lämna den hemma för att låta bli den,

men det känns väldigt bra och hoppas det håller i sig

men kommer väl se hemsk ut några veckor framöver eftersom allt ska ut, och vänjas om

fast det är så mycket mer värt än att se hemsk ut konstant och använda fel saker...

så ska beställa hem solskydd också, viktigt som fan! speciellt nu när jag är ute varje dag

tack ni två för att ha fått mig att inse, locobase är inte bra för huden men har ju bara använt den i 15 år ;) hahaha

 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards