sanneback

Alla inlägg den 14 maj 2013

Av sanneback - 14 maj 2013 22:24

Jag lever, och jag har de gött i Mora!
Vi jobbar mest hela tiden så hinner inte med så mycket annat!
Åker tidigt och kommer hem sent!! Men då går tiden snabbare också så se är väl bra de med,
Vi håller på med vinginspektion, men det är som tur är det andra som hänger på utsidan av tornet och går nerför vingen, man måste ha speciell utbildning för de!
Annars så bor vi på fint hotell, men blir ju inte mer än sova här!
Dock blir de lite tid på jobb då vi inte kan göra något eftersom vi må vänta på att dom ska kolla vingen! Så kom på att jag får motionera på platsen! Eftersom jag inte hinner träna något på kvällen, eller orken finns inte så kan jag gå runt och runt på planen vid verket! Men gick bara 2 km idag, imorgon ska jag ta med mina skor så de blir lite bekvämare! Så kanske tiden går snabbare och så får jag röra på mig lite mer :) men troligtvis blir vi tidigare imorgon så då ska jag kika på gymmet hotellet har!
Känns lite tråkigt också att jag inte får anstränga armar och lyfta tungt då jag är här... Men måste följa läkarens råd och jag vill inte att något ska bli fel bara för att jag inte kan hålla mig, men sugen är man ju! Speciellt att dra upp 400 meter rep! Arm och ryggträning helt gratis ;p
Nu ska jag snacka med kärleken sedan sova!!

Ovido - Quiz & Flashcards