sanneback

Direktlänk till inlägg 9 maj 2013

9 maj

Av sanneback - 9 maj 2013 15:33

gårdagen var väldigt mysig hemma hos erika :)

vi snackade om allt möjligt, speciellt om hennes bröllop! kommer bli så kul

jag ska ju vara tärna till henne, så hon har fixat med klänning och såna saker!

så testade den igår, dock lite stor, men vi ska sy in de

jag hade inte opererat mig då vi mätte och tog i lite för mycket med måttet!

men det gör inget, sån går att fixa väldigt lätt, 

drack vin och satt på deras altan till elva igårkväll, HÄRLIGT, sommaren är påväg :)


 


idag så sov jag och joel till elva ungefär, så skönt! :)

käkade god frukost för att sedan äntligen få gå på gymmet!! som jag längtat!

det blev 30 min cross(utan armar) och 20 min gång i lutning på bandet!

sedan körde jag ben, det ända jag får träna... men skönt var de. att få ta i lite

men körde lugnt, ungefär mer än hälften av jag jag brukar ta på benpress och benböj

och körde inte med lös stång, eftersom då håller man in och spänner armarna mer!

än vad man gör i en smithmaskine, men det får funka!

så imorgon kommer jag troligtvis ha träningsvärk, men som jag saknat det!! 


   


mina nys skor är riktigt sköna, sitter väldigt bra på foten också!! rekommenderar dom :)

inga problem med skavsår, fast det har jag aldrig haft faktiskt med nya skor! skönt

mamma och magnus var förbi för en stund sedan och snacka lite granna!

snart kommer nog mimmi förbi också, ska hjälpa henne med att slinga hennes hår! spännande ;)

och hon ska få hjälpa mig att beställa lite ansiktskrämer(nörden som hon är;)) 

jag måste sluta med min feta kräm, beroende är jag helt klart, och är egentligen inte bra

så får se om jag får någon ordning på den, dock hjälper ju inte eksem eller pollen den

ska fan kräva en kortisonspruta då första omgången kommer!!

vilken redan har gjort, huden är om, röd och svullen... glad sommar 

aja jag får försöka att inte deppa ihop, men det tär på en så jävla mycket

eftersom det mesta sitter i ansiktet, där alla ser...

men jag ska inte klaga, finns dom som har det tusen gånger värre än mig!


     

 


s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards