sanneback

Alla inlägg den 8 januari 2013

Av sanneback - 8 januari 2013 18:33

fy, är helt slut! de kommer bli sängen med film resten av kvällen, kommer somna ovaggad..


 


8 kilometers löpning och en timmes bodypump är svaret på varför jag är så trött, 

men det är en skön trötthet, man vet att man gjort nått vettigt alla fall :P

annars så har jag och joel handlat massa mat, så kylen är välfylld igen, 

jag har försökt kommit på vad jag ska skriva om i skolarbetet, så är på väg men lång ifrån klar... 

ska på skolan imorgon så får se om man kan få lite hjälp med de man ska göra

men mer spännande har inte hänt idag, 

jo min arm är all fall bättre, lite ont nån gång men inte som igår, så har nog bara legat konstigt på den

nu ska jag kolla tv och vänta på att sjöludd kommer hem :)


s.


Ovido - Quiz & Flashcards