sanneback

Direktlänk till inlägg 21 november 2012

21 november

Av sanneback - 21 november 2012 10:52

allt är väldigt bra idag,

vakna va att joel kom hem, käka mysfrukost i sängen

glad att jag har dig, speciellt när man behöver prata om saker och ting, ställer alltid upp

ser mycket "normalare" ut i ansiktet, känns bättre, skrivit prov nyss, ska snart göra ett till

sedan är de helg för vi är ledig resten av veckan!! hur bra har jag de inte? :)

så här kommer de vara fram till jul, känns också skönt att inte missa så mycket under de två veckor jag är borta i thailand, ska fixa de som behövs innan jag åker..

ska också hämta ut ett paket med lite kläder som ja hitta inför resan när jag kommer till stan!

 sedan väntar jag på ett mail från en som håller på att ritar till mig,

sjukt nöjd över de som skickats hittills och en till ritning är påväg, sedan är de bara att boka tid!!

men de kommer inte bli förrns efter nyår men ser fram emot de så sjukt mycket :))   


      


Peace & Love today


s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Skapa flashcards