sanneback

Alla inlägg under april 2011

Av sanneback - 4 april 2011 22:16

hade en superbra kväll igår med en massa svull :) jag och joel kika på filmen taken och den var riktigt bra! fast jag är så feg när det händer något spännande så jag går ut från tvrummet och hoppas på det bästa när man kommer tillbaka :P
fick hoppa in och jobba idag, mellan 9-16.30, mycket barn men det var superfint väder på eftermiddagen så det var skönt att vara ute :)

det börjar gå framåt med min byrå, så här ser den ut just nu....


                                


den ska målas två gånger till och så måste jag fixa nya handtag!

och detta köpte jag i stockholm :)


   på bikbok, 99 kr och 299 kr !    


           från ginatricot.


299 kr för jeansen sedan 249 kr (tror jag) för tröjan, sjukt snygg tycker jag!



denna jacka kosta 1500 kr på en affär som heter Tom Joule, fanns så sjukt mycket snygga kläder där, men det var rätt så dyrt, men jag tycker jackor och skor är något man får lägga pengar på, det brukar ofta vara bäst kvalitet när det kostar lite mer...

sedan ett par skor från dinsko för 799 kr, (riktigt läder)


                            

                     nu ska jag ta och krypa ner i sängen med hjärtat


godnatt s.

Av sanneback - 3 april 2011 19:21

hemkommen från stockholm :) har haft det mycket bra med mamma, super!

hittade inte fullt så mycket saker men lite kom med hem, visar sakerna imorgon :) och må ju säga att stockholm är verkligen inte min grej, för mycket folk och för fint folk! jag är van lilla östersund och landet där man går med mjukisar på ica! berättar mer imorgon :) 


ikväll ska jag slå på stort, chips, dipp och cola plus lite godis på de! för på måndag ska det vara slut på gosaker, och äta nyttigare mat! känner att min kropp behöver de, 


s.

Av sanneback - 2 april 2011 00:04

åker med mamma till stockholm imorgonbitti :) natt


s.

Ovido - Quiz & Flashcards