sanneback

Alla inlägg den 5 april 2011

Av sanneback - 5 april 2011 19:46

jobba till fyra idag, och dagen gick extremt fort vilket var mycket skönt :), 

så ikväll har jag hälsat på pappa en sväng, hämtat lite saker som jag saknade... ska dit och käka middag innan jag åker också! 

är ledig imorgon, och så ska jag in till stan och köpa en resväska, vilket jag verkligen behöver! men vad ska man köpa för någon? får se vad staden har att bjuda på :) nu ska jag ta och gå på gåbandet en stund, behöver röra på mig! 


skickade nyss in ansökan om att plugga på krimoinologprogrammet också... det var superhöga intagningspoäng i fjol, men får se, har ju även sökt till vindkraftstekninker men söker heldre för mycket än för lite!


s.

Av sanneback - 5 april 2011 08:39

10 dagar kvar tills vi åker till thailand! är riktigt nervös med tanke på allt som har hänt där nu, översvämningar, dödsfall, farliga duschar så känns det sådär att åka, men jag längtar efter sol och bad vilket jag hoppas på att man får! och att ett 5 stjärnigt hotell har koll på vatten och el.... 


klev upp en halvtimme extra för att gå ut och springa! mycket skönt för nu är all snö borta på vägen, 2 plus och sol, en bra start på dagen.


Nu ska jag gå och jobba :)


s.

Ovido - Quiz & Flashcards