sanneback

Alla inlägg den 11 november 2014

Av sanneback - 11 november 2014 12:00

ibland undrar jag vad jag gjord gud för fel 

helgen var mestadels skit, gårdagen var skit och nu känns som att allt går åt skogen, 

imorse cykla jag som vanligt till jobbet och så klart tog se så lugnt som möjligt

men då det var blött i backen och tänkte då att i kurvan är de nog inge is, så klart har jag fel

så kör omkull med cykeln, klara mig själv bra men telefonens skärm ser mindre bra ut

det är bara tredje skärmen på 6 månader... fan alltså

jag borde kanske köpa mig något skit istället, känns bara extra dåligt då dom inte går sönder pga av fylla, oförsiktighet eller liknande, utan bara en jävla otur hela tiden

sedan väl på jobbet så funkar inget, varken dator eller telefon..

man lär ju inte få igen bagaget ikväll efter dom tre flygplan vi ska flyga ikväll... 

fortsättning följer känner jag just nu 


   

men kameran funkar ;) det är ju ett plus i kanten alla fall av allt detta!



s.

Ovido - Quiz & Flashcards