sanneback

Alla inlägg den 7 november 2014

Av sanneback - 7 november 2014 07:30

Åkte till stockholm redan i måndags kväll... såg helt fel på kalendern 

så de blev lite omplanering hemma så vi käka en god lunch nere i badhusparken

innan vi båda skulle åka vidare..  


 


så jag var framme på hotellet runt niotiden

och i tisdags och onsdags har vi varit på två dagars konferens angående vindkraft

mycket intressant att höra om men de blev långa dagar för huvudet att lyssna på massvis av engelska och sitta stilla... dock snackar jag engelska varje dag men ändå

dock inte dessa tekniska termer, men de funka ändå :P

har ätit alldeles för mycket, ätit för ett helt kompani men de var riktigt bra mat!

så nu blir det normal husmanskost ett tag :P  

kom hem ganska sent på onsdagen så de blev rätt i sängen

igår blev de jobb så klart, hem och gå en promenad då de var ljust ute när jag kom hem 

ta vara på friskluften och ljuset innan de börjar bli mörkt vid tre :)

åkte och handla lite med mimmi sedan la jag mig

så idag var jag på jobbet runt 06.20, skönt för då kan man gå hem tidigare 


helgen bjuder på mestadels packa ner saker, ta bort saker, för i veckan börjar allt

då ska vi ta och fortsätta då herr finland och hans kompis kommer för att fixa

jag åker till danmark tyvärr men kommer igen på torsdag

så då blir de fullt upp att försöka ordna så vi inte har kaos över allt

där av att plocka bort så mycket som möjligt i helgen, nu när vinden är tömd 

köket skall beställas, jag tror vi hittat de vi skall ha, 

ska försöka ta så mycket bilder före och efter allt ihop, ska bli spännande 

jag tror vi kommer ha en helt ny lägenhet efter detta :)





s.



Ovido - Quiz & Flashcards