sanneback

Alla inlägg den 26 augusti 2014

Av sanneback - 26 augusti 2014 21:45

i söndags fick jag lämna av pojken på flyget tidigt....som vanligt blir de väldigt tomt

tog med mig en plastpåse och fiska efter lite hallon, dock borde man ha varit nån vecka tidigare

men fick ihop en halv påse så de känns gött att frysa in

dock önskar jag att ja hade någon som vill bli av med sina bärbuskar hemma

svart-röd-vit vinbär vore guld att ha, har kvar lite men det tar snabbt slut

käkar just nu havregrynsgröt med bär till frukost så det tar slut fort...


 


igår så blev det allt möjligt... stressad dag helt klart.

jobb till ett då jag åkte vidare till tandläkaren, som vart ännu ett misslyckat besök

tänderna kändes bättre i munnen, lite stora men om så måste vi göra om hela alltet 

man måste då sätta stift vilket jag undviker helst.. då kanske man kan vänja sig med dessa

men när vi testade så var färgen inte den samma som förra gången... 

så det blir till att skicka tillbaka dom igen och hoppas på måndag att de blir bättre resultat

jag gillar inte att gå runt med dessa proteser som ser ut som skit

plus så gick dom lite sönder på baksidan då dom knacka av dom så känner tandköttet och tandroten där dom slipat in så de blir dom en kona.. mysigt värre 

är dock glad att jag fortfarande skonad från infektioner så som dom har hållit på 

hem för att packa men de fick bli bara ingen ting tills de blev besök hos polisen...

sedan åka på bilbingo med erika och sofia, spela dock halva spelet för att åka hem igen

packade inte ens då heller :P hade skypetime och somna 

så imorse blev det lite stressigt... 

har haft invigning på mullberg och sedan åkt vidare till mora

så nu ligger jag på hotellet efter en löprunda 

ska försöka sova snart, de blir nog en lång dag imorgon, vill inte vara för död! 


        


s.

Ovido - Quiz & Flashcards