sanneback

Alla inlägg den 16 augusti 2014

Av sanneback - 16 augusti 2014 18:53

alltid skönt att vara hemma i sitt egna hem, egna säng mm men tråkigt när man behöver vara själv...fast har haft ännu en superskön semestervecka :)

har ju varit i sommarstuga ganska många dagar där vi gjort lite allt möjligt


vi har haft en del vattenlekar med denna, samt vattenskoter 

     


fiskat lax, och jag var den enda som fick, askul och den vart riktigt god då santeris pappa rökte den, det roligaste var att vi rodde båt och sa att vi ska köra ett varv till sedan åka till land igen och precis då så nappade det   :)


   


vi fiskade även med båt då vi fick en riktig fulfisk men en stor en!


   


sedan en kväll bestämde vi oss för att sova ute på bryggan,

så klart fixade vi en liten myggfri plats att spendera natten på

och vi sov så bra där ute, och vi har bytt vårt första hem tillsammans ;)



   


har även varit en del träning, av alla olika sorter

en kväll så fick det bli cirkelträning av det vi hade att tillgå i stugan

och avlutade med 20 min yoga på bryggan :)


               


lagat mat över öppen eld och gjort massor av mycket mer :)


 


i tordags fick det bli tivoli och massor av karuseller!

vi hade en perfekt dag, lite folk och lagomt varmt

alltid kul, jag älskar att åka dessa saker, pirret i magen är ju så skönt :)


       


kom hem igår vid sjutiden, då hämtade sofia mig och vi tog en date med thai mat :)

idag så blev det stan, skulle inte köpa nått men fick med mig hem en fjällräven jacka...

dyr som fan men så jävla snygg! kunde inte låta bli

men ska fundera lite, dock vet jag att ja kommer ha kvar den

får tänka att den kan jag ha ett bra tag, bra kalite och alla olika användningsområden 

gymmat och när jag var på väg hem stanna jag på torget och lyssna på sköna snubbar som spelade musik, såndär bra musik med blåsinstrument och gitarrer!

sedan gjort så lite som möjligt, 




s.


Ovido - Quiz & Flashcards