sanneback

Direktlänk till inlägg 23 juli 2014

23 juli

Av sanneback - 23 juli 2014 11:30

yttligare en underbar helg med en otrolig kille! 

i lördags så blev det en lång biltur ner till Falkenberg för att hämta upp pojken 

åkte runt halv sex på morgonen för att vara där nere runt 4 på eftermiddagen 

men det gick bra att köra, förutom alla husvagnar över allt.... döden 

men därifrån åkte vi vidare mot Oslo för att träffa Kim en sväng

länge sedan jag såg han så de var kul att träffas och prata lite 

sov sedan på ett riktigt fint hotell nästan mitt i smeten!

 

på söndagen så drog vi vidare, hela vägen hem faktiskt och det tog tid :P

från Oslo in i vildmarken någon stans, vidare till Trondheim för att sedan åka hem till Frösön

Norges natur är ju helt underbar, man vill stanna på så många platser över allt

jag skulle vilja dra en mer planerad resa för att se alla cooola platser som finns där


             

precis efter gränsen så blev det de mysigaste stoppet vi gjort

sitta på en topp och kika på solnedgången och bara vara, 

vi hitta även det största hjortronstället jag sett, dom var över allt

så vi plockade lite och käka, otroligt gott 


            

 

 

             

i måndags så blev frukost på Tages och sedan en tripp till Klösta för att njuta av vädret

bada med hundarna, löpte, käka god mat, och bara njöt lite mer av allt

sedan var det evigheter sedan jag simma i älven (alltså inte springa i och snabbt upp igen)

aldrig känt den så varm på väldigt länge.. vilket bara är skönt :)


 

       

Igår så blev det sovmorgon, tvätta bilen...se hur fin den blir efter 200 mil på två dagar.. 

så försökte få bort alla dessa flugor! men det sitter ju fast som fan!

åkte och bada i Storsjön, och samma där, länge sedan man kunde de :P

det blev även en tur till gymmet, gick bra men denna värme tar all min energi nästan..

otroligt att det kan vara så här, det var evigheter sedan denna värme var här

denna sommar kommer alla att snacka om, det såg mörkt ut i juni men nu är det nästan lite för bra

avslutade med en god sallad i gräset, träffa lite folk från Bladefence på teaterträdgården

cykla hem och packa allt då denna fina pojk åker till Finland en dag och sedan vidare till Estland..

 

           


Behöver inte säga mer än att jag är så förbaskat glad att jag träffat denna man

han ger mig verkligen allt, plus mycket mycket mer än vad man kan tro finns att få

det känns verkligen skit att han åkt nu... men det är nog inte allt för länge det kommer att ta innan vi ses igen, förhoppningsvis om två veckor  :)

och jag ska snart ha en veckas semester och sedan jobba en vecka(få nya framtänder äntligen)

ska se om jag får ledig en vecka extra efter de... vi har det väldigt lugnt just nu på jobbet men vi måste vara viss många man på plats för att allt ska täckas upp allt om något händer

sedan får jag ju skylla mig själv om jag inte får ledigt, eftersom jag sagt att jag ska jobba mest hela sommaren, men då får det bli 3-4 veckor i vinter någonstans och njuta istället!!! 


s.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards