sanneback

Alla inlägg den 24 juni 2013

Av sanneback - 24 juni 2013 21:45

denna vecka så ligger jag borta hela veckan

idag så har vi åkt ner till mora, fixat med saker här

sover en natt på hotell och imorgon ska vi åka upp till malå

längtar sådär till bilresan men det får gå helt enkelt, det ger mig pengar alla fall ;)

har vait en sväng på gymmet här på hotellet också, magen fick arbeta idag

bara tre veckor kvar.... kommer bli grymt skönt att få vara "normal" igen

betällde även hem nytt protein till både mig och joel i helgen, 

så klart fotsätter jag med fitnessguru'ns produkter :)

var även och fixade piller med glada gubbar på(haha nej då, hälsokost)

för att se om jag blir lite piggare, hoppas på det alla fall, 

men hon jag pratade med trodde det kunde hjälpa väldigt mycket av det jag beskrev 

men det tog någon vecka innan dom verkade så får vänta och se

nu ska jag ta och sova, så jag är pigg tills den långa bilresan imorgon..


(två bilder sedan någon vecka tillbaka)


   


s.


Av sanneback - 24 juni 2013 20:02

                     


Några bilder från midsommar :)

hade en mysig och trevlig dag/kväll men fina folket

lirade kubb, käkade god lunch och middag, badade och snackade!

körde små grodorna i tunnan, fick besök av någon radomkille som badade

men en skönt dag helt klart! behövs inte så mycket mer än vänner och god mat till denna dag

sommaren är här och hoppas den blir lång :)


s.

Ovido - Quiz & Flashcards