sanneback

Direktlänk till inlägg 24 juni 2013

24 juni

Av sanneback - 24 juni 2013 21:45

denna vecka så ligger jag borta hela veckan

idag så har vi åkt ner till mora, fixat med saker här

sover en natt på hotell och imorgon ska vi åka upp till malå

längtar sådär till bilresan men det får gå helt enkelt, det ger mig pengar alla fall ;)

har vait en sväng på gymmet här på hotellet också, magen fick arbeta idag

bara tre veckor kvar.... kommer bli grymt skönt att få vara "normal" igen

betällde även hem nytt protein till både mig och joel i helgen, 

så klart fotsätter jag med fitnessguru'ns produkter :)

var även och fixade piller med glada gubbar på(haha nej då, hälsokost)

för att se om jag blir lite piggare, hoppas på det alla fall, 

men hon jag pratade med trodde det kunde hjälpa väldigt mycket av det jag beskrev 

men det tog någon vecka innan dom verkade så får vänta och se

nu ska jag ta och sova, så jag är pigg tills den långa bilresan imorgon..


(två bilder sedan någon vecka tillbaka)


   


s.


 
 
Johanna Henningson

Johanna Henningson

25 juni 2013 14:14

Hej, fin blogg! Jag har precis börjat blogga igen, så kika gärna in på min blogg!

http://sveajohanna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards