sanneback

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2013

18 augusti

Av sanneback - 18 augusti 2013 21:00

i fredgas efter jobbet stack jag hem och packa för att sedan åka till torvalla och hundarna :)

vi tog det bara lugnt, gick ut med hundarna, joel somna nio, och jag bada i 30 minuter!

igår blev det en liten men väldigt mysig och god kräftskiva!


ibland undrar jag vad detta är för en hund, eller kanin?

 


   

satt och snacka och hade de gött! somna vid 12 ungefär :P

idag så blev det hemfärd till frösön då pia och christer kom hem

åkte på gymmet och körde ett "intensivpass", 7 övningar man gör i en cirkel och 5 varv

lättare vikter med många repetitioner, ett pass jag kombinerar olika redskap och tyng

lite roligare då det varit trögstartat för min del efter uppehållet

så dessa pass blir det två-tre gånger i veckan just nu, bara för att det är kul

och träning ska vara kul! man ska ha vilja att gå på gymmet, annars är det meningslöst!!! 

men allt blir bättre och livet blir roligare för var dag som går :) jag kommer tillbaka snart

men denna vecka hoppas jag på någon orienteringsruda också!

få vara ute i höstkylan som kommer mer och mer 

och att mitt ansikte slutar göra ont.... sämst igen... och tror det är för hundarna :(

man kan ju inte låta bli att pussas och gosa med dom! men får ju fan för det efteråt..

men imorgon har jag en tid bokad för hudanalys och hoppas på att dom kan ge något bra råd

har tänkt att gå på en under en tid men inte tagit mig dit eller vetat vart...

så mimmi visa om en nyöppnad studio som hade gratis hudanalys under augusti

ja varför inte passa på?! får se imorgon om det ger nått, hoppas alla fall

har käkat middag och mimmi bjöd på god hallonpaj! länge sedan man åt det

och det är alltid lika gott, tack för den goda :)

 

 

 

Imorgon är det ytligare en jobbvecka som väntar... just nu är jag inte så superpepp

skulle behöva åka till sol och bad! därför ska det fixas nya pass imorgon

både mitt och joels har gått ut så ska gör det imorgon

så kanske det blir en resa(om jag får ledigt) i början på september

en sista minuten för en billig peng, helt klart värt när man behöver det som mest!

ne nu ska vi sova, båda börjar tidigt imorgon 

 

s.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards