sanneback

Direktlänk till inlägg 21 juli 2013

21 juli

Av sanneback - 21 juli 2013 21:40

alltså jag kan nog inte beskriva denna helg med ord, 

i fredags: dåligt med bilder... men kvällen var grym för de


       


lördag: ja jag kan inte säga mer än att det vart mer galet än planerat!

men det var möhippa för Erika och en jävligt bra sådan :D 

en helt sjuk dag och natt... :)


                                       

 

det bästa är att jag inte varit bakis alls, fast jag kanske borde de...!

och har kommit fram till att jag förbränner alkohol väldigt snabbt, 

fast jag hade mer i kroppen än joel så var jag "nykter" före honom! 

dock så sviker mitt minne mig ibland  fast man inte är så full och så har det alltid varit...

jobbigt då man vill minnas precis allt som hänt, fast kanske lika bra att inte göra :P

idag så har vi slappa, sagt hej då till thailandvännerna och varit på väldigt god middag i torvalla :)

fick ett par fina ljuslyktor av pia som jag ska hänga upp i vardagsrummet 

myst med Harry Hassan Ninja,

sedan åkte jag till lit och fotade lite, ganska skönt att ha lite tid för sig själv

köra lite bil, bra musik i öronen, solen kika fram och kameran så klart!

jag saknar skitLit, är nog för korttagning och jag kan koppla bort och koppla av 

vara helt för mig själv, på dom platser jag verkligen gillar att vara på 

synd bara att det blåste lite för mycket, fortfarande inge sommarvärme...

ne nu må jag lägga mig för att orka med jobbet imorgon :P 



       



s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Skapa flashcards