sanneback

Direktlänk till inlägg 6 maj 2013

6 maj

Av sanneback - 6 maj 2013 15:01

                      

 


jag har nått sorts lyckorus i kroppen, ja vet inte varför!

men känner mig så nöjd på allt, hela min livssituation just nu 

har haft en leende på läpparna konstant idag :) 

på måndag börjar jag mitt jobb, så nervös men ändå vad spännande,

så otroligt glad, att jag fick jobb så tidigt! kan verkligen inte starta bättre efter 2 års plugg

en lön som ändå är helt okej, alla fall för första lönen och 0 års arbetslivserfarenhet

kanske därför man är extra glad, firat med lite nya kläder som vart inhandlade idag

letade efter en bh utan bygel i hela staden men hittade en enda, som får duga tills vidare

men vill ha en med någorlunda stöd, ingen spetsbh...

på onsdag blir det nog ett par nya solglasögon jag velat haft länge, ska kolla synen då också

men vill se om jag kan få dom i slipat glas, eftersom jag har synfel, blir så mycket skönare

ska få en pulsklocka av joel i examenspresent, en som jag kollat på länge!

fick en superfin ljusstake av pia och christer, visar den då det är städat här hemma :P

det blir även vinmys hos erika på onsdag! ska åka och träffa harry någon dag också!

försöka komma ut på middag med vännerna, eller vad säger ni? :)

åka till lit om jag orkar, träffa familjen en sväng!! 

börja röra på mig äntligen, 2 dagar kvar sedan blir det promenader x2 :D 

alla fall om vädret fortsätter, otroligt skönt det varit idag

ätit lunch med joel, lyxade till det med en mjukglass i soliga vädret!



   


var på frösön en sväng och fixade med en grej,

hittade både cykel och kundvagnar i vattnet, väldigt lite vatten just nu

nu ska jag gå ut igen och njuta av vädret, går inte att sitta inne en sån här dag :)

lyssna på mina nya favoritlåtar!! 


Kim cesarion - http://www.youtube.com/watch?v=1wln-dHCuHI

Truls - http://www.youtube.com/watch?v=tb42dgSG1o8

James arthur - http://www.youtube.com/watch?v=lJqbaGloVxg

Bastiljen - http://www.youtube.com/watch?v=F90Cw4l-8NY

Miriam bryant - http://www.youtube.com/watch?v=bexzvPxsf6k


s.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards