sanneback

Direktlänk till inlägg 24 februari 2013

24 februari

Av sanneback - 24 februari 2013 19:24


på kvällen i fredags så när jag var ut med harry så hörde jag från rallyt

så jag klädde på oss båda och tog med mig kameran för att kika på rallyt,

men fick ingen bra bild alls, och ville inte gå in för de lät väldigt mycket

så harry inte blev rädd eller så! skönt väder var de ute! och friskluft innan sängen 


     


i går så blev de staden tidigt för att leta lite nya kläder åt joel, 

jag hittade ett par byxor men var slut på storlek vilket sög...

inte varit på stan på ungefär en månad, men hitta inget annat än ett par svarta boxor som inte ens fanns i storleken, men men!

sedan blev de gymmet fast jag skulle vila, men hade tid så varför inte, 

de blev en timmes väldigt effektiv träning, i stort sett hela kroppen gick jag igenom

värmde upp 10 min cross, sedan 10 min ben, 5 min cross, 10 min annan muskelgrupp

och så höll jag på i en timme  

hem och duscha, och så kom skamman och mimmi för vi skulle käka middag tillsammans

joel var med jobbet och åt.

vi laga fläskfile med potatis, morötter och svamp i ugnen, riktigt gott

joel kom hem med löqen, sedan kom sofia och simon

satt och snacka, lyssna på musik och hade de allmänt trevligt :)

dock är ju krogen riktigt ute just nu, inge kul att gå på den längre, lite skönt faktiskt 

men vi dansa lite, kika runt sedan gick alla tillsammans och käka!

hemma ganska tidigt, men bra med tanke på harry också, 

men han fick kanske vara själv 2 timmar max.

men han var trött då vi gick, han var ju med oss och sov kanske 30 min max under tiden

men tack alla för en trevlig kväll :)


idag så vakna vi ganska tidigt, käkade god frukost! haha

gjorde de vi åt igår fast inge kött, sjukt gott !

har tagit de lugnt hemma, myst men en sjukt härlig harry som legat däckad i sängen

ser så mysigt och skönt ut när han sover!


   

vart på gymmet och gått på bandet i 50 min och i lutning, sedan hem

skulle gå ute men de är bara slask och trist så de fick bli gymmet

sedan blev de tages med joel och simon, sjukt va gott de var med mat!

passade på att åka och handla så nu är kylskåpet fyllt igen

nu blir de soffan och tv, skönt som tusan, kommer somna tidigt ikväll!

skönt de ska bli med måndag igen, plugg plugg och åter plugg :)


   


s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Skapa flashcards