sanneback

Alla inlägg den 22 februari 2013

Av sanneback - 22 februari 2013 18:03

idag mår jag riktigt jävla bra, eller jag är sjukt glad :)

har bara en härlig känsla i magen, och hoppas den håller i sig resten av helgen!

imorse så skyndade jag iväg på gymmet, 

en timmes effektiv rygg och axelträning, ett riktigt bra pass blev de!

var så glad och nöjd när jag gick därifrån :)

sedan har jag fixa och sånt här hemma

marielle har varit och hälsa på, prata lite hur man ska uppfostra monstret jag har här hemma

nej då, han är helt underbar lilla harry :)

men tips är alltid bra att få, så de blir rätt från början !

ikväll ska jag plugga, och är pepp på de, fått flyt nu så då är de bara att fortsätta

joel jobbar så de får bli en plugg kväll helt enkelt

men de gör inte så mycket, för imorgon blir de kalas som jag ser fram emot :)

jag hoppas jag delar med mig av min positiva sida idag!

till er som inte tycker denna fredag är en bra dag! 

så ha en trevlig kväll, för de ska jag och datorn ha! och harry på hörnet


      


s.       

Ovido - Quiz & Flashcards