sanneback

Direktlänk till inlägg 4 februari 2013

4 februari

Av sanneback - 4 februari 2013 21:46

sitter i soffan men en trött harry, åh så glad jag blev när ja fick se lillen

har saknat han sjukt mycket!! 

min lilla vän!

 

 


<3


jag har varit och jobbat idag :)

härligt att få träffa alla små barn igen, 

varit ute, åkt pulka, pysslat och myst!

jag funderade faktiskt på att plugga till förskollärare innan jag börja med vindkrafts tekniker 

men jag tycker inte de är värt de, 3,5 år för att göra i stort sett samma sak som innan

och inte med så mycket bättre betalt,

plus så skulle jag inte ha tålamodet om jag ska ha egna barn och kunna leka med dom när man kommer hem från jobbet hade jag inte haft samma energi och tålamod  :P

mycket energi till mina egna barn tycker jag är viktigare!

men trivs otroligt bra när jag väl är där, 

härligt när barnen känner igen en fast man inte varit där på länge, 

men har ju faktiskt varit där nästan tre år innan plugg, så de är så kul att se hur stora alla blivit

speciellt dom man har skolat in! dom gick ju knappt och nu ska vissa börja skolan! 


 


har annars tränat, de blev ben och triceps! 

så de skakar i både ben och armar

nu blir de kissa hund, sedan lägga sig och sova

imorgon ska jag och joel kika runt på lite saker, 

kanske blir någe nytt och stort inhandlat! vem vet :)

och mer spännande i veckan kommer de att bli! wiiee 

 

 

s.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Skapa flashcards