sanneback

Alla inlägg under maj 2012

Av sanneback - 14 maj 2012 21:17

jag saknar joel extremt mycket!

men antingen onsdag eller torsdag åker jag hem,

då jävlar ska vi ha det bra <3


bäbis var hos oss i lördags en stund, fick självklart äta glass han med!


    


 


ne nu ska jag ta och sova, natt


s.

Av sanneback - 13 maj 2012 13:40

helgen har varit mycket skön,

åt god mat och kikade på hockey i fredags med anna och pontus,

sedan lördagen blev det lugnt med joel, käkade med mamma och magnus sedan kikade vi film.

idag har jag och anna tagit en promenad, 9 kilometer blev det!

har packat klart och ska snart åka till malung igen! :)


          

s.

Av sanneback - 8 maj 2012 21:16

idag har det varit en aning segare, dom har så lite att göra så det är mest småsaker.

men imorgon tror jag att det skulle bli lite mer fart!

jag hittade även elljusspåret jag kikade efter förra veckan, det var riktigt fint underlag att springa på, upp och nedför, lite annat än ett löpband! 

så jag tog 7,2 kilometers spåret! gick väldigt bra fast jag legat på latsidan över två veckor!

saknar dock gymmet lite, alla pass! men får gå på de när jag är klar här!


    

s.

Av sanneback - 7 maj 2012 21:38

Är nu nere i malung igen, har haft men mycket bra och skön helg :)

har för det mesta bara tagit det lugnt med joel, vilket behövdes!

träffade även cecilia på en promenad, och löqen som vi kikade hockey med,

träffat även mimmi en stund, hon åker snart på roadtrip genom europa, avis är jag!

men imorgon är det en ny dag och förhoppningsvis lär jag mig nya saker.

blir upphämtad vid kl 8 så jag ska ta och sova,


          

det är verkligen superjobbigt att inte få sova med joel, man är så van att alltid somna med han, eller att han kommer runt natten och kryper ner, det är nog det jobbigaste, att vara själv hela tiden...

vi har varit tillsammans 4,5 år nu, och vi har väl både haft motgångar och våra bästa stunder,

men jag hoppas att vi kan få bara bra stunder framöver, och kunna planera en framtiden! inga stora ting men alltid att ha något att se fram emot tillsamman!


Älskar dig<3


s.

Av sanneback - 3 maj 2012 16:56

andra dagen har också gått bra :)


       

imorgon åker jag hem! :)


s.

Av sanneback - 2 maj 2012 18:58

första dagen har gått bra! men nervöst och så, tur jag är med två personer som är trevliga


         


nu ska jag gå ut en stund sedan blir det sängen tidigt...

är extremt trött,


s.

Av sanneback - 1 maj 2012 22:25

ny månad och nya äventyr.... kommit ner till malung nu, ca 6 mil från mora

imorgon är det första dagen på praktiken! nervös!!!

lägenheten funkar bra, kommer dock bli jobbigt att sova själv :(


         


lite bilder fick jag, dock hade jag kunnat stanna på extremt många ställen för att ta kort, men det får bli en annan gång! men när man kommer in i malung ser man några av vindkraftverken jag ska vara i, dessa veckor kommer bli lärorik(hoppas jag) och rolig!


god natt


s.

Ovido - Quiz & Flashcards