sanneback

Direktlänk till inlägg 1 april 2012

1 april

Av sanneback - 1 april 2012 13:28

första april och det är vitt ute, snön har kommit tillbaka vilket suger fan!

ängen utanför var grön igår, nu är det massa snö ute... men förhoppningsvis stannar den inte länge!

helgen har varit helt okej, utgång i fredags, bara ta det lugnt igår och idag har det inte hänt så speciellt mycket, men till helgen blir det ingen utgång, har inte haft superkul dom sista gångerna och då känns det så meningslöst att dricka och slösa pengar på de, gör hellre något annat då :) 

kommer mest ha halvdagar i skolan denna vecka, men har ändå massa saker att göra, har tre stora prov om 3 veckor och det är bara till att sätta igång,

snart byta om och sticka på gymmet, ska springa lite, sedan blir det lite övningar i gymmet och ett cxpass,

är extra taggad idag, vet inte varför men har ändå ingen lust att sitta själv i en lägenhet och sega!

då går jag hellre dit och tränar igenom hela kroppen!


kom på också, jag kommer få tillbaka 3000 på skatten, vilket kommer sitta fint till juli månad (då jag är ledig), eftersom jag lever på studielån, kanske kan göra något roligt i sommar ändå :)


 


s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards