sanneback

Alla inlägg under april 2012

Av sanneback - 29 april 2012 20:41

         


s.

Av sanneback - 27 april 2012 09:54

fixat deklarationen, lite pengar innan man går på ledig från skola, fint!

åt en extremt god frukost igår!


           gröt med massa bär och jordgubbar!

nu ska jag ut i finvädret...suger att man sitter i en lägenhet

vart ska man gå? vill ju kunna sitta ute,


s.

Av sanneback - 24 april 2012 20:15

pollenmedicin käkas och jag har extremt bra vänner! :)


    


snart blir det klösta, ta igen mig för nästa vecka åker jag till mora


s.

Av sanneback - 22 april 2012 13:56

har inte mycket att säga just nu...

jo, ta aldrig en människa för givet!


 


s.

Av sanneback - 19 april 2012 20:09

Dagen har känts väldigt lång idag..

skolan, blev en ganska kort, eller till halv ett, sedan fick vi åka med en från klassen till stan,

tog det lugn hemma, sedan tog jag en löptur ute, kände inte alls för att gå på gymmet idag, var ju bra väder ute också, är mycket mer motiverad att springa ute nu än på gymmet, det blev en mil och otroligt skönt!

sedan städning och matlagning! blev kyckling med curry idag :)

imorgon är jag ledig, dock blir det en del läsning, men har ju hela dagen på mig!


 


några sommar sedan satt jag alltid ute på altan  och spelade guitar hero!

och nästa vecka ska jag och joel vara där för att mamma och magnus åker bort,

ska bli skönt att få komma ut på landet! tycker inte om att sitta inne i en lägenhet

få vara med djuren och bara ta det lugnt!

natt


s.

Av sanneback - 17 april 2012 20:35


ska snart hoppa i sängen, måste vara pigg imorgon

vi ska nämligen ha en höghöjdsutbildning med vestas i två dagar,

kommer gå från åtta till fem... sjukt långa dagar! kommer nog vara ganska trött på fredag

helgen borde jag nog ägna alla fall 3 timmar/dag till plugg, ska försöka,

måste verkligen ta mig i kragen och sätta fart,

har läst en del idag men borde gjort det mycket bättre! seeeegt


åkte till lit idag och hämtade min efterlängtade leksak!

nämligen en fjärrutlösare, håller denna i handen så kan man ta kort utan att hålla i kameran, kan vara roligare istället för att behöva ställa självutlösaren på kameran och springa sedan tillbaka för att vara med på kortet, nu blir även bilderna bättre, kommer användas flitigt!



fixat lite mat så det finns för imorgon, hoppas att skolan bjuder på lunchen så man kan ha en matlåda, det blir till att äta på bussen just för att middagen blir annars super sen, hinner då också träna en stund!

det blev löpning ute idag, tunga ben sedan bodypumpen igår, men det gick! 

ne nu ska jag borsta tänder och sova :)


s.



Av sanneback - 16 april 2012 21:13

idag så har dagen varit riktigt seg...

hade kraftelektronik från morgonen, labbade

sedan blev det genomgång av reglerteknik.

har bara varit segt, men det visste jag att det skulle bli, inte behövt gått upp kvart över fem på väldigt länge, och därför tar det några dagar innan man kommer in i det..

käkade middag sedan stack jag på gymmet, bodypump!

och nu ligger jag i soffan och tar det lugnt, funderar på att sova så jag kan kliva upp i tid imorgon och plugga! gruvar mig så sjukt mycket för proven som kommer till veckan..

men det är bara att bita ihop :)


 


s.

Av sanneback - 15 april 2012 20:01

det blev 9 kilometers löpning och cx pass, skönt som fan

imorgon blir det bodypump! undra hur jag ska kunna träna i mora? får springa ute, kommer förhoppningsvis vara lite finare och grönare där nere om två veckor..

just nu ligger jag i soffan och ska kika igenom lite skolarbete innan bb börjar!

imorgon blir det skola och hoppas på att dagen blir bra :)


det var precis ett år sedan vi åkte till thailand och mamma och magnus gifte sig :)


   


vi åt även den största räkmackan jag någonsin sett!

                                          


fy fan vad man längtar tillbaka, just för naturen, vattnet, värmen, maten... precis allt!

trevliga människor, inte några äckliga och jobbiga turkar...

hade varit skönt att få åka någon stans, men det får nog vänta tills man får gått klart skolan, om inte joel skulle vilja bjuda mig på en resa så klart?! ;) haha 


s.

Ovido - Quiz & Flashcards