sanneback

Alla inlägg den 3 september 2011

Av sanneback - 3 september 2011 19:31

somna tidigt igår och skönt var de, var så klart arg efter fotbollen för domaren var så sjukt dålig! vakna tidigt och mamma drog med mig på en promenad med hundrana, riktigt skönt, för man vaknar till och blir pigg :) fot till stan och hämnta mimmi och anna för att spela bilbingo! roligt var det :) dock vann vi inget alls :/ mindre kul, men nästa gång ska vi vinna allt!! dock är det bara några få gånger kvar med tankepå att sommaren är slut men men...


   

tack för idag! for sedan hem och käka gott älgkött som mamma lagat! snart kommer joel hem med 14 liter sprit från riga! haha har saknat karln alla fall<3 

och jag tycker det är så skönt med en helg utan alkohol! jag är så less på att dricka nu! får se när det blir, men längtar tills larrys öppnar, den ända krogen jag tycker är bra! för marite har varit sämst i år tycker jag.. 


s.

Ovido - Quiz & Flashcards