sanneback

Alla inlägg den 29 december 2011

Av sanneback - 29 december 2011 22:33

bara några dagar kvar av år 2011, det har gått riktigt fort må jag säga!
2012 tror jag kommer bli kanon! och att skolan går fort, vill bli klar nuu så jag kan börja jobba!

ska börja fixa praktikplatser så man har dom klara!

dock måste jag kanske åka hemifrån just för att det kanske inte finns praktikplatser här omkring,

ska kolla på skolan och se vad dom har för platser,

inatt kommer joel hem, som jag längtat! <3

men har haft det supermys hemma hos pappa, skönt att ta det lugnt och inte tänka på något speciellt, idag vi var och käka sedan såg vi på jämtland basket, dom vann alla fall !

sedan gick jag på gymmet en timme ungefär, körde mest mage och ben bara! blir nog en sväng imorgon också :)
det kommer en massa nya träningsformer på gymmet också, jag ska testa dom alla och se vad som känns bäst, vore kul att ha några fler pass att välja på och inte bara bodypump och löpning,

nu ska jag hoppa i sängen och invänta hjärtat!


    

tagen 2008 kanske? länge sedan alla fall :)


s.


Ovido - Quiz & Flashcards