sanneback

Direktlänk till inlägg 9 maj 2011

9 maj

Av sanneback - 9 maj 2011 21:13

gud vilket härligt väder det har varit idag, älskar det! synd att det skulle bli sämre i veckan och helgen :/ tråkigt, för det är såna här dagar man mår som bäst :)
det blev till och med grillade hamburgare till middag ute på altan idag, om det blir finväder imorgon också så blir det alla fall frukost ute på verandan! plus en löptur, det behövs verkligen, för mycket onyttigheter i helgen...
imorgon börjar mina nästan tre veckors jobb, vilket känns underbart! äntligen få jobba lite fasta tider, plus vara där jag trivs som bäst, 


här är skorna jag köpte i lördags, älskar adidas skor! sjukt snygga,

                             

köpte även två par jeans på vila för 300 kr, men ska sy om dom, lite långa och vida i benen :P  pluss ett par jeans shorts på veromoda för 150 kr !  

måste också säga att klösta är bäst i såna här dagar! finns nog inge ställe jag njuter så mycket av att vara på, kommer bo här någon gång i framtiden alla fall, med min egna familj, 


 
                           



s.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards