sanneback

Alla inlägg under maj 2011

Av sanneback - 23 maj 2011 09:41

äntligen åkte gurkan ut ur bb! riktigt bra för jag tycker christian förtjänar mer att få vara kvar! plus så tycker jag att simon och peter ska vara i final! men det visar sig om hur allt går... snart ska jag kila iväg på jobbet, börjar 10 till 16.30 idag!
haha jag drömde världens fulaste dröm inatt, det var att jag hade tatuerat mig över hela bröstet med massor av olika pusselfigurer :P jag tror ja börjar bli nervös :S 


s. 

Av sanneback - 22 maj 2011 19:31

igår var ju vi ut på crusingen, såg många fina bilar :) dock blev det inga kort på dom men det kommer ju fler gånger! idag har jag och joel bara tagit det lugnt, legat och myst i sängen och kikat tv...efter så for vi hit till klösta och gick en promenad runt travbanan med buck :)


          

 
                                                                                                                        
                          

   


                   

har inte ångrat ett skit att jag köpte kameran, är grymt nöjd med bilderna hittills och om man lär sig den lite mer så kommer det bli ännu bättre, nu längtar jag bara tills jag får hem stativet och fjärrkontrollen så jag kan ta egna bilder!
plus så fick jag min gamla kamera såld så det känns bra :) 

nu börjar jag bli nervös...på torsdag ska jag tatuera mig, kommer banga! haha

nu blir det mästarens mästare sedan big brother! 


s.

Av sanneback - 21 maj 2011 18:43

igår blev det så att jag köpte kameran i alla fall! och hittills är jag så sjukt nöjd alltså! kommer inte ångra mig...visst det handlar om mycket pengar men jag tar också riktigt mycket bilder och nu kan jag även ha en fjärrkontroll så jag kan ta bilder utan att hålla i kameran :)


         
nytagna!


igår vart det utgång och jag har nog inte skrattat så mycket på länge när vi skulle ner på krogen! löqen skulle dunka på en basketkorg som satt på ett garage, när han gjorde det så lossna hela korgen, och alla bara kuta ! det bästa med det hela är att jag har det på film!!!



 
bättre grejer! hahahaha,
Ikväll är det crusing i stan, det blir nog till att man kikar på bilarna, och så nu ska vi åka och käka middag med jimmy :)


s.

Av sanneback - 19 maj 2011 22:07

fick sluta vid tre idag så jag hann till stan och fixa tid till att göra en tatuering, sjukt nervös... men det kommer förmodligen gå bra :P 
prata även om en ny kamera på expert plus elgiganten, båda dom säger att jag ska ha en nikon :P men jag gillar ju canon sjukt! men man kanske ska ta och byta? :P
får se om jag säljer min kamera jag har först innan en ny :P eller? :O
gratta även mimmi som fyller år idag, och nu sitter jag i min säng :)
ska ta och göra mig i ordning för sängen, imorgon jobb till halv fyra sedan helg :)


                           


s.     

Av sanneback - 18 maj 2011 22:07

ligger i sängen och ska sova snart, är riktigt trött faktiskt... men imorgon blir det kort dag förhoppningsvis, ska kolla om jag kan få sluta vid tre så jag kan åka in till stan direkt efter jobbet :) ska på arbetsförmedlingen och kika efter present till mimmi ! plus åka och kolla om det finns någon tatueringstid... 
idag efter jobbet alla fall så bytte jag däck på bilen, det var första gången jag gjorde de och det gick fan bra :D lyckades helt själv också, fast med lite hjälp av lillebror, känns skönt att man kan så om man får punka är det ingen fara :P  tvättade den också när jag lika gärna höll på. så idag har jag varit ute från 9 på morgonen till 7 på kvällen :) härligt! saknar j <3


 
bjuder på en bild från dagiset! denna utsikt har jag varje dag då jag jobbar :) 


natt 

s.

Av sanneback - 17 maj 2011 21:36

har så sjukt mycket känslor i mig nu men grejen är det att jag vet inte vart jag ska stoppa undan dom, kan man inte bara stoppa dom i en burk och stänga igen den, för att sedan öppa en efter en och ta itu med dom då? men en grej vet jag alla fall, det är om vad jag ska tatuera mig, det gäller bara att ta sig in och fixa en tid, det lär ju ta ett tag innan man får en tid, den är ju inte stor men ändå!


jo jag öppnade min sparbössa och räkna pengarna, 


                         

det låg hela 3341 kr där i, nu ska jag bara sälja kameran sedan har jag till en ny, som jag längtar tills det blir av, fan vad jag ska ta bilder i sommar :)

men nu måste jag köpa en ny sparbössa, så jag kan ha ett nytt mål! 

natt


s. 

Av sanneback - 17 maj 2011 19:50

idag har jag jobbat mellan 9-16, lättsam dag för vi har varit ute hela dagen :) skönt att få vara ute, inte orkat annars, blir helt slut i huvudet av att vara inne en hel dag, och om vädret håller blir det ute en hel dag imorgon också :)
på lunchen blev det promenad runt travbanan med abben, 


 


   


                        

     


s.

Av sanneback - 16 maj 2011 18:23

fan vad jag hatar vädret! blir så jsukr less och trött av detta gråa! dock nu är det bättre väder, men det är ju fan iskallt ute :/  men men...

och nu har jag suttit och kikat på kameror, och är så grymt jävla sugen på en ny! en canon eos 500d, men måste sälja den jag har först sedan köpa en ny! men jag tror jag måste fråga först om det är någon mening att byta istället för att bara köpa ett nytt objektiv, jobbigt men vill ha!


   

                                                                                                                                                                    
 
anna och pontus, så sjukt fina :) synd bara att vädret sög :( sedan blev det 20-års kalas på lördagen :)


     
                     

                                    


en riktigt trevlig kväll :)


s. 

Ovido - Quiz & Flashcards