sanneback

Alla inlägg den 24 april 2014

Av sanneback - 24 april 2014 23:00

ett bra avslut på en bra jobbvecka :)


                          


godnatt


s.

Av sanneback - 24 april 2014 18:00

hänger i fönstret på hotellet i solen innan middag, ännu en fin dag har vi haft :)

jobbet är fixat och just nu funkar allt så bara hoppas på att det fortsätter så!

men det har varit roligt och lärorikt för min del! men imorgon bär de av hem igen för helg


   


imorse blev det en lucka innan jobb så gymmet uträttades imorse, rygg och biceps blev de av

jag älskar dessa gummiband, måste nog införskaffa mig ett eget

vi har inget sånt här gummiband på gymmet, väldigt dåligt(enligt mig:P)

man får lite extra hjälp men det är inte superlätt! speciellt om man göra några stycken

jag gillar gummiband mer än dom där man tar hjälp av vikter, här får man ett naturligare "häng" än om man ska stå eller sitta nån stans, 

sedan ett superbra verktyg för att börja träna upp sig så man tillslut orka sin egna kroppsvikt upp! 



 

ikväll ska jag jaga solnedgången och sedan hoppas jag på ett skypsamtal innan sängen :)


s.

Ovido - Quiz & Flashcards