sanneback

Alla inlägg den 14 december 2014

Av sanneback - 14 december 2014 02:30

sitter i sängen med ett glas vin i handen och känner mig allmänt jävla lycklig just nu

och ja, så klart har jag den finaste killen bredvid mig!

idag har vi fått mycket gjort, äntligen ser man resultat av allt jobb och slit

vi har tapetsering, målning och golv att fixa imorgon innan köket ska upp

sedan är det hallarna kvar men de är inte lika mycket jobb med

efter detta så har vi en helt nyrenoverad lägenhet (förutom badrummen) och INNAN jul!!!!

sedan de bästa av allt, mexico kommer besökas i början på januari!!ÄNNU BÄTTRE 

vi båda behöver vara ledig och med varandra även fast vi är det nu så är det avkoppling som behövs

det tär på en att leva i kaos..

så solsken i två veckor kommer inte skada, så kommer vara ledig 4 veckor ungefär (behövligt)

vi var även på gymmet, ganska sent men ett bra pass blev de

åkte hem och kika datorn, stora stjärnhimmlekvällen är här

minns förra året jag och mimmi skulle ut och se, såg inte ett skit, men i år blev det annat

stjärnklar himmel och norrsken!! kunde inte bli bättre att sitta på ett biltak kl 02 mitt i natten :)

nu känns allt att hamna på plats, jag gillar det! 


         


och så klart är bilderna skit här.... men men man ser ju lite vad de är!


NU ska vi sova.. massor av saker att göra imorgon


s.             



Skapa flashcards