sanneback

Direktlänk till inlägg 3 juli 2014

3 juli

Av sanneback - 3 juli 2014 21:15

avslutade kvällen med att hänga i surfbukten och lyssna på musik med Sofia :)

sånt här tycker jag är så braaa, det är igen nästa vecka men på stortorget

om det är bra väder så blir det självklart dit och hänga lite

även nästa helg vankas det aspås-BK-festivalen :D ett måste! de blir tredje året i rad för mig

men får se om jag är hemma eller inte, samt vädret, inge kul att stå på en åker i spöregn..

men man får hoppas på det bästa!!


 

igår så blev det efter jobbet gym sedan en tur till lit, 

snacka med pappa, sedan gick en promenad med två glada hundar :)


          


har kanske äntligen förstått mig på vart min enorma trötthet kommer ifrån...

kloka ord från både far och en pojkvän som vill mig väl 

jag har nämligen varit trött i flera veckor, inte haft den energin som jag brukar ha

och då är jag noga med både sömn och mat i massor...inte förstått varför jag aldrig känner mig utvilad, orka göra något och slut i huvudet

har aldrig fattat att jag kanske varit lite för hård, och då menar jag med träning

att ligga på nästan två pass om dagen 4 dagar i veckan, sedan träna hård dom andra 3 dagarna utan att vila helt från träning en endaste dag ... 

och tydligen kan detta komma i efterhand, så kallad överträning!

för jag själv tycker jag vilat från träning några dagar här och där, 

jag själv kan inte ställa den "diagnosen" men efter vad jag fått läsa samt hör av dessa två så stämmer det in ganska bra på vad jag gjort senaste månaderna om hur jag känner nu

jag låter inte min kropp att vila, vilket gör att jag har tömt mig på allt 

energi, vitaminer, mineraler.. förklarar trötthet, dåliga nagelband, risigt hår mm..

så kanske nu man ska ta och träna och fokusera extra på dom pass jag kör 

sedan vila....åtminstone två dagar i veckan(ska alla fall försöka) 

fylla på med lite extra vitaminer och mineraler ett tag och se om det blir bättre

om inte så är det något annat men då får läkaren förklara för mig vad det beror på

sedan får ju kroppen inget resultat av detta...

så det har stått stilla och inte konstigt då jag konstant bryter ner kroppen istället för att bygga upp den! taadaa sanne som om att du inte vetat detta?! men alla någon gång kommer väl till den punkten att man tror man förstår allt innan någon påpekar något om det

så får se om det blir någon skillad, jag vill bara bli av med tröttheten... 


och nu ska jag ta och sova,


s. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Ovido - Quiz & Flashcards