sanneback

Alla inlägg den 2 maj 2014

Av sanneback - 2 maj 2014 21:00

ligger helt slut i soffan och kikar tv, 

sängen lockar mer och mer, men ska kika klart på detta innan 

samt ska jag skypa med en snygg kille innan sömn :D 

idag blev det jobb, harry fick följa med som sällskap under dagen 

åkte hem så fick det bli en timmes promenad på berget, lyckligare hund som sprang och sprang

och vad jag älskar denna plats, vänta bara tills all snö försvinner, marken torkat upp 

så kommer jag spendera många timmar på denna plats i sommar :)


       


käkat massa mat idag (vart klent ett par dagar....inte bra) men idag fyllde jag på med pasta, potatis och massa kött vilket gav mig massor av energi

resultat i grymt gympass samt löpning!

körde ben och mage, massor av nya övningar och härligt med tomt gym, inte många en fredag

samt en omväg bort till minnsegärdet och tillbaka längst sjövägen, 8 km totalt

tryckt i mig massor av egen hallonglass och jordgubbar-vindruvor, så gott

mixa frysta hallon(mer hallon) med vaniljkvarg och toppa med allt gott man vill

lite nyttigare än vanlig glass och så mycket GODARE, tycker jag alla fall, testa!

går ju att frysa in om man vill förbereda en dag innan

men det tar ju ingen tid att göra den, det är de som är de bästa


 



s.


Skapa flashcards