sanneback

Alla inlägg den 24 mars 2013

Av sanneback - 24 mars 2013 20:00

Har precis ätit mat, blev en sen middag men de gjorde inte så mycket!

ska faktikst lägga mig snart och sova, imorgon antar jag att vi ska byta en massa hissar!

igår så skulle vi åka runt fröja, men vi lyckades hamna tillbaka på samma väg som vi kom ifrån

så vi gav upp och käka kebab istället (kanske den godaste jag ätit)

åkte hem och satte oss i solen en stund :)

jag stack på gymmet, skönt må jag säga! helt själv var jag också

vi fixade med maten, grillat! och det var riktigt jävla gott!

kikade film, spelade kort och yatzy, denna gång vann jocke alla gånger :( vad hände med min tur?

idag så vakan jag vid tio, käkat och så!

satte mig ute, oj vad skönt det var! satt ute i 4 timmar innan vi gav oss till gymmet

ben och triceps, har redan ont i benen...

åkte hem, duscha, sedan åkte jag iväg med bilen en sväng

skönt att fundera själv, lyssna på musik, kika på solen :)

har kaos i huvudet och hatar att inte kunna få bort alla tankar om allt

men jag är ju sån också, tänker för mycket! fast nu är det en del stora saker som ska hända

så kanske inte så konstigt att det är som det är i huvudet.

men hoppas jag håller mig stark tills dagen D kommer

koppla av med en dag innan i stockholm med joel, samla extra mod

fast modet finns ju, annars skulle ju detta inte ske, mamma och pappa är tacksamma för det jag gör

sedan kommer det bättre saker, min tattoo blir nog gjord samma vecka

om han hade någon tid! så de känns skönt att äntligen få den fixad

bilder sedan helgen :) kommer mer då jag är på praktiken, dom jag tog idag


     




Ovido - Quiz & Flashcards