sanneback

Direktlänk till inlägg 25 april 2013

25 april

Av sanneback - 25 april 2013 23:23

 


ser jag inte sådär väldigt söt ut så jag kan få den lilla matbiten? snälla!?!

abbe med dom största valpögonen han bara kan, härliga hund :)


började dagen med att åka till ström, redovisningen gick bara bra

sedan till stan, kika lite där för att sedan åka till cecilia och säga grattis :)

snacka och ät god äppelkakemuffins(tror jag det hette:P) 

fick skjuts hem för att plocka ihop lite, sedan kom mamma och hämta mig!

käka mat och prata med dom, fick se hotellet dom skulle bo på, inte avis....

åkte till karin, försökte komma på vilka stygn som skulle tas :P

men det var fyra tråd(ser ut som en fiskelina) som man ska dra ut lite för att sedan skära av

alltså inga knutar eller liknande, det var därför hon vart så fundersam!

hon ringde till sitt barns man som är plastik kirurg i norge och fick svar på allt,

allt såg fint ut förutom ett stygn(som kroppen tar hand om så man behöver inte ta bort dom)

var lite rött och blodigt, så det måste jag hålla koll på, hoppas det inte blir nått värre av de

men får tvätta rent då jag ska byta tejp, sedan känna efter var dag om det ömmar mer

åkte förbi pappa en sväng och bestämde middag på söndag!

sedan hem och har inväntat joel som precis kom hem med nya bilen!

snygg är den alla fall! få testa köra den en sväng imorgon :)

dock kändes det lite underligt att köra och växla, men det gick bra, fick inte ont eller så! 

men det är så kul att köra(tror man uppskattar det mer då man inte gör det varje dag)

men längtar tills jag får köpa mig egna och ha alldeles för mig själv:)

tror jag vet vad jag vill ha, det står nog mellan volvo och bmw, så får se vem som vinner

nu ska jag sova, så jävla trött, lång dag har det varit!

imorgon ska jag på stan tidigt och kika, sedan till klösta och vara där resten av helgen

 

        


det är ju faktiskt så, fast man gått vidare med saker och ting, så finns minnena fortfarande kvar


s.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av sanneback - 30 januari 2015 17:18

    Ni kommer hitta mig här framöver :)   http://nouw.com/sanneback      s. ...

Av sanneback - 27 januari 2015 17:14

Idag lämnat vi paradiset och semestern.. Jobbar på torsdag och de kommer bli tufft, hoppas på att inte bli allt för tokig pga 7 timmars skillnad.. Men vi har alla fall hela dagen till att ligga vid polen och njuta av solen sista timmarna här. Vi ...

Av sanneback - 26 januari 2015 04:02

        jaha, dessa bilder(plus några fler som är tagna med gopro är vad jag har från äventyret...) jag raderade alla foton igår från minneskortet innan jag förde över dom till datorn OCH DET SUGER SÅ MYCKET!!!!! är så arg när jag kom på d...

Av sanneback - 22 januari 2015 23:43

idag har vi inte gjort mycket :P  v har testat deras nya hängmatteställe, och det är ganska gött att ligga där och lyssna på havet det är nått nytt som händer här hela tiden med tanke på att det fortfarande byggs här käkat lunch och sedan la vi...

Av sanneback - 22 januari 2015 11:15

igår åt vi japanskt ingen (det är ju så gott) nästa gång ska vi försöka boka ett av dessa bord man sitter vid och dom gör maten framför en det ser lite coolt ut och troligtvis smakar maten otroligt bra :)                          ...

Skapa flashcards